Korzystanie z witryny lottocad.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji mozna znależć w Polityce plików cookies.
Akceptuje Polityke plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
  • Odwiedź nasze Forum LottoCAD , spróbuj sił w Lidze typerów AMS.
  • Program LottoCad to doskonałe narzedzie i rozrywka dla tych którzy lubią przewidywać układy i liczby w losowaniach lotto.
  • Program LottoCad dostepny jest w nowej wersji 2.32. Zniżka 50% dla tych którzy zakupili wersję 2.25 do 2.31. Kup teraz
  • Zakup LottoCAD-a 2.32 się opłaca, instalacja zawiera rozbudowany i wbudowany skrypt SUPERMAPA i drukuje nowe kupony jak program SLIP-CAD. Zamiast kupować trzy programy teraz jest wszystko w jednym. Kup teraz
  • Z pewnoscią zaciekawi Cię nowy artykuł wprowadzający do LottoCAD-a 2.32 na stronie trzeciej artykułu opisana jest rewelacyjna a mało znana metoda prognozowania liczb z pomocą programu LottoCad, artykuł jest kontynuowany i na stronie 4 znajdziesz informacje o skrypcie SUPERMAPA ... . Zapraszam

Program LottoCad w wersji 2.32 to doskonałe narzędzie dla tych co lubią kombinacje z liczbami. To doskonały sposób na spędzanie wolnego czasu i zabawę w długie wieczory tej zimy i jesieni. Przewidywanie zdarzeń losowych i doskonałe zajęcie w tym czasie. Czasem nie jest to zabawa a czasem ma nawet dobre strony w postaci premii za realne wygrane Przeczytaj więcej w artykule na ten temat ...

  • Multi Multi (PL)
  • 2017-10-19 22:15:00
  • 5 7 8 12 21 22 27 28 38 39 46 47 50 56 59 61 62 66 69 72
  • 2017-10-19 14:00:00
  • 8 10 13 19 20 21 26 27 41 43 47 54 56 59 60 62 64 66 70 74
  • 2017-10-18 22:15:00
  • 6 11 20 25 26 30 33 38 40 44 48 50 54 57 63 68 70 74 77 78
  • Lotto (PL)
  • 2017-10-19
  • 14 22 24 25 34 38
  • 2017-10-17
  • 11 34 39 41 43 48
  • 2017-10-14
  • 3 14 28 32 34 46
  • Mini Lotto (PL)
  • 2017-10-19
  • 2 10 19 29 42
  • 2017-10-18
  • 7 23 32 39 40
  • 2017-10-17
  • 1 13 17 30 37
  • KENO (DE)
  • 2017-10-19
  • 1 2 4 9 12 25 32 36 38 42 42 46 51 53 55 60 64 65 66 68
  • 2017-10-18
  • 2 5 10 14 16 17 19 22 24 27 28 34 42 46 47 51 52 57 61 68
  • Little Lotto (USA)
  • 2017-10-19 22:00:00
  • 3 7 10 25 44
  • 2017-10-19 14:00:00
  • 11 12 14 25 35
BUDUJEMY PIERWSZY SKRYPT

Algorytm skryptu :

Utworzyć z liczb gry strefy po dwie liczby w następujący sposób, przy czym podstrefy stanowią pary w pionie :

Przykładowym systemem strefowym dla strefy 1 będzie system z liczb : 1 9 ,2 10, 3 11, 4 12, 5 13, 6 14, 7 15, 8 16 i ma 247 zakładów:

Ponieważ gra systemem strefowym staje się opłacalna dopiero od ilości trafień w minimum 6 z 8-miu podstref. Więc zróbmy statystykę odstępów trafień dla tak wybranych stref. Tzn jak często takie trafienia się zdarzają w relnych losowaniach.

A więc statystyka taka powie nam jakie są czasy odstępów dla każdej ze stref dla gry opłacalnej i pomoże nam ona podjąc decyzję kiedy i którą ze stref wybrać do gry.

Musimy zacząć od wprowadzenia do skryptu tablicy losowań danej gry. Ułatwia to wbudowana funkcja $drawtable=delphi_get_draw_arr(); która zwraca do zmiennej $drawtable wynik w postaci tablicy losowań (kontrolne wyświetlenie co zawiera tablica umożliwia funkcja PHP Print_r($drawtable); :

A więc w edytorze PHP wpisujemy skrypt:

 

Uruchamiamy klawiszem F9 i jeżeli w opcjach wyjscie ustawiliśmy na np: pole zakłady to w polu tym wyświetli się kontrolna tablica losowań. Kontrolna poniewazłuzy ona do tzw debugowania(sprawdzenia co funkcja wykonuje). W wyniku działania tego prostego skryptu otrzymamy w polu zakłady, właśnie zawartość tablicy losowań:

Array
(
    [0] => Array
        (
            [0] => 2004-02-25
            [1] => 9
            [2] => 10
            [3] => 21
            [4] => 23
            [5] => 31
        )

    [1] => Array
        (
            [0] => 2004-02-26
            [1] => 10
            [2] => 16
            [3] => 23
            [4] => 27
            [5] => 35
        )
...
...
...
    [1912] => Array
        (
            [0] => 2009-06-08
            [1] => 15
            [2] => 30
            [3] => 32
            [4] => 33
            [5] => 35
        )

)

Taką tablicę nazywamy dwuwymiarową.Jej wiersze to kolejne numery losowań [0]..[1912] a kolumny to kolejno [0] - data losowania i [1]..[5], wylosowane liczby.

Co wykonuje skrypt ?. Korzystając z wbudowanej funkcji "delphi_get_draw_arr()" wczytuje do zmiennej $drawtable całą tablicę losowań danej gry z programu lottocad.

Po uruchomieniu skryptu wyswietlona zostanie zawartość tablicy losowań ($drawtable).

Ale uwaga najlepiej zrobić to np dla gry Express Lotek gdzie ilość losowań jest niewielka. Ponieważ dla multilotka będzie to polecenie wyświetllenia wszystkich losowań a więc polecenie wyświetlenia prawie 75 tysięcy linii i przez pewien czas (kilku minut) może powodować wrażenie że program się zawiesił a on poprostu wykonuje w tym czasie trudne zadanie.

Niedogodność ta w następnych wersjach LC będzie zmieniona. Dlatego jeżeli juz chcemy wyświetlać, debugować zawartość tablicy musimy mieć ocenę jak wielka to bedzie tablica.

Lub np wyświetlić pierwsze i ostatnie losowanie :

  

Wyświetli się zawartość tablicy $drawtable a właściwie tylko jej pierwszy i ostatni element w takiej postaci:

 
Array 
( 
[0] => 1996-03-18 
[1] => 4 
[2] => 9 
[3] => 10 
[4] => 16 
[5] => 21 
[6] => 22 
[7] => 23 
[8] => 26 
[9] => 27 
[10] => 34 
[11] => 35 
[12] => 41 
[13] => 42 
[14] => 48 
[15] => 62 
[16] => 66 
[17] => 68 
[18] => 73 
[19] => 76 
[20] => 78 
) 
Array 
( 
[0] => 2005-07-18 
[1] => 3 
[2] => 17 
[3] => 19 
[4] => 22 
[5] => 23 
[6] => 31 
[7] => 33 
[8] => 36 
[9] => 39 
[10] => 40 
[11] => 43 
[12] => 48 
[13] => 51 
[14] => 53 
[15] => 54 
[16] => 63 
[17] => 66 
[18] => 70 
[19] => 72 
[20] => 79 
) 

Pozwoli to zorientować się nam jak taka tablica (array) jest zbudowana i co zawiera. Jak widać jest to tablica w tablicy inaczej mówiąc tablica dwuwymiarowa. Inaczej mówiąc aby dostać się do konkretnej danej trzeba podać dwa indeksy tablicy a więc numer kolejny losowania oraz indeks daty lub wylosowanej liczby. Można to zrobić w ten sposób:

  1. $drawtable[0][0] oznacza daną którą jest data pierwszego losowania
  2. $drawtable[0][7] oznacza daną którą jest siódmą liczbą pierwszego losowania
  3. $drawtable[$ile][0] oznacza daną którą jest datą ostatniego losowania
  4. $drawtable[$ile][7] oznacza daną którą jest jest siódmą liczbą ostatniego losowania

można to sprawdzić w ten sposób :

 
  

Więc juz wiemy :) jak dostać się do poszczególnych losowań i liczb, teraz myślę że pójdzie już z górki ponieważ czeka nas zbudowanie statystyki wg założonego na wstępie algorytmu.