Korzystanie z witryny lottocad.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji mozna znależć w Polityce plików cookies.
Akceptuje Polityke plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
  • Odwiedź nasze Forum LottoCAD , spróbuj sił w Lidze typerów AMS.
  • Program LottoCad to doskonałe narzedzie i rozrywka dla tych którzy lubią przewidywać układy i liczby w losowaniach lotto.
  • Program LottoCad dostepny jest w nowej wersji 2.32. Zniżka 50% dla tych którzy zakupili wersję 2.25 do 2.31. Kup teraz
  • Zakup LottoCAD-a 2.32 się opłaca, instalacja zawiera rozbudowany i wbudowany skrypt SUPERMAPA i drukuje nowe kupony jak program SLIP-CAD. Zamiast kupować trzy programy teraz jest wszystko w jednym. Kup teraz
  • Z pewnoscią zaciekawi Cię nowy artykuł wprowadzający do LottoCAD-a 2.32 na stronie trzeciej artykułu opisana jest rewelacyjna a mało znana metoda prognozowania liczb z pomocą programu LottoCad, artykuł jest kontynuowany i na stronie 4 znajdziesz informacje o skrypcie SUPERMAPA ... . Zapraszam

Program LottoCad w wersji 2.32 to doskonałe narzędzie dla tych co lubią kombinacje z liczbami. To doskonały sposób na spędzanie wolnego czasu i zabawę w długie wieczory tej zimy i jesieni. Przewidywanie zdarzeń losowych i doskonałe zajęcie w tym czasie. Czasem nie jest to zabawa a czasem ma nawet dobre strony w postaci premii za realne wygrane Przeczytaj więcej w artykule na ten temat ...

  • Multi Multi (PL)
  • 2017-10-19 22:15:00
  • 5 7 8 12 21 22 27 28 38 39 46 47 50 56 59 61 62 66 69 72
  • 2017-10-19 14:00:00
  • 8 10 13 19 20 21 26 27 41 43 47 54 56 59 60 62 64 66 70 74
  • 2017-10-18 22:15:00
  • 6 11 20 25 26 30 33 38 40 44 48 50 54 57 63 68 70 74 77 78
  • Lotto (PL)
  • 2017-10-19
  • 14 22 24 25 34 38
  • 2017-10-17
  • 11 34 39 41 43 48
  • 2017-10-14
  • 3 14 28 32 34 46
  • Mini Lotto (PL)
  • 2017-10-19
  • 2 10 19 29 42
  • 2017-10-18
  • 7 23 32 39 40
  • 2017-10-17
  • 1 13 17 30 37
  • KENO (DE)
  • 2017-10-19
  • 1 2 4 9 12 25 32 36 38 42 42 46 51 53 55 60 64 65 66 68
  • 2017-10-18
  • 2 5 10 14 16 17 19 22 24 27 28 34 42 46 47 51 52 57 61 68
  • Little Lotto (USA)
  • 2017-10-19 22:00:00
  • 3 7 10 25 44
  • 2017-10-19 14:00:00
  • 11 12 14 25 35

Jak wprowadzić grę


Czy można w jakiś sposób przystosować nową wersję supermapy do programu w wersji 2.31 ? Chodzi mi o możliwość użycia opcji wykresu trafień w swoich bazach gry. Albo inaczej. Mam bazę bonus ball z gry 49s jako samodzielną grę (gra na 1 liczbę). W jaki sposób mogę wyeksportować grę z programu w wersji 2.31 do nowej wersji programu?

No cóż znalazłeś błąd który przeoczyłem przy zmianie bazy, normalnie wybiera się managera gier i zakłada się nową grę. Gorzej z importem nie ma jeszcze modułu importu ale wkrótce będzie.
Ale można to zrobić skryptem PHP. Skryptem zresztą można zrobić wszystko nie tylko import losowań. Ponieważ skrypt pisze się szybciej niż poprawkę która będzie napewno wkrótce. To w artykule opisze jak to można zrobić.

Skrypt PHP zakładający baze losowań ?.

Baza danych obsługuje język zapytań do baz SQL. To uniwersalny jezyk porozumiewania się z bazami danych. Interfejs języka skryptowego PHP w programie LottoCAD ma wbudowany sterownik wykonujący polecenia SQL na własnej bazie danych.

Na początku skryptu są deklaracje zmiennych danych wejściowych, takich jak nazwa tabeli gry (nazwa tabeli w bazie danych) i nazwa bazowej tabeli z której pobrane zostaną losowania itd. W LottoCad dla gry 49s nazwa tabeli zawierająca bonus to "ireland49s7". Można to sprawdzić w ostatniej zakładce managera gier.

Skrypt skopiuj stąd, z menu "skrypty PHP" wybierz "skrypty PHP Edytor".

W edytorze utwórz nowy plik, wklej ten skrypt, zapisz np jako "nowa49s.php" i wykonaj skrypt wciskając klawisz F9.

W oknie "wyniki" wyświetlą sie komunikaty, baza ma 8000 losowań więc chwilę to potrwa

Skrypt PHP

<?php
/* Zmienne wejściowe */
$gameID            = 3022;           // unikalny numer gry
$table_game_name   = '49sOnlyBonus'; // unikalna nazwa tabeli losowań gry
$display_game_name = '49s Only Bonus'; // nazwa wyświetlana
$numbers_draw      = 1;              // ilość w losowaniu
$numbers_all       = 49;             // ilość wszystkich liczb gry
$base_table_name   = 'ireland49s7';  // bazowa tabela do importu losowań

$sql= "DROP TABLE IF EXISTS \"$table_game_name\"";
echo delphi_exec_sql($sql)."\n";

/* Zakładanie bazy */
$sql= "CREATE TABLE IF NOT EXISTS \"$table_game_name\"
(
   \"_RecordID\" AUTOINC,
   \"ID\" INTEGER,
   \"DATE\" TIMESTAMP,
   \"L1\" SMALLINT,
PRIMARY KEY (\"_RecordID\")
LAST AUTOINC 1
);";
/* Wykonanie zapytania */
echo delphi_exec_sql($sql)."\n";

/* Zakłada Index */
$sql="CREATE UNIQUE INDEX IF NOT EXISTS \"DATE\" ON \"$table_game_name\" (\"DATE\",\"ID\");";
/* Wykonanie zapytania */
echo delphi_exec_sql($sql)."\n";
/* Zakłada Index */
$sql ="CREATE UNIQUE INDEX IF NOT EXISTS \"ID\" ON \"$table_game_name\" (\"ID\");";
/* Wykonanie zapytania */
echo delphi_exec_sql($sql)."\n";

/* zapytanie Pobrania bazy wejściowej */
$sql = "SELECT * FROM \"$base_table_name\";";
/* Wykonanie zapytania - wynik do tablicy */
$base_table = delphi_exec_sql_num($sql);


/* wstawienie 7 liczby jako losowanie */
foreach($base_table as $id => $rec) {
$sql = "INSERT INTO \"$table_game_name\" VALUES (NULL, {$rec[1]} , '{$rec[2]}', {$rec[9]})";
echo delphi_exec_sql($sql)."\n";
}

$sql = "DELETE FROM GAMES WHERE ID=$gameID;";
echo delphi_exec_sql($sql)."\n";
/* dosatwienie nowej gry do bazy GAMES */
$sql="INSERT INTO \"GAMES\" VALUES (NULL, $gameID, $numbers_all, $numbers_draw, 1, 1, 1, 10, 
         '$display_game_name', 
         'Ireland', NULL, NULL, 7, 9, NULL, 1, 1, 1, '2000-01-01', 1, 
         '$table_game_name.dat', True, True, True, True, True, True, True, 
         'OB', 
         'txt', 
         'EUR', NULL, 24, False, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, 
         'http://49s.co.uk/', NULL, NULL, NULL, 0, NULL);";
echo delphi_exec_sql($sql)."\n";
?>

Teraz w managerze gier trzeba tylko dołożyć tę grę do gier aktywnych. Pamiętać należy że usuwamy zawsze gry od końca klawisz [-] a dokładamy zawsze na końcu, klawisz [+]. Na koniec listy przesuwamy się górnym nawigatorem klawiszem [>]

Czyli najpierw uzywamy tylko klawisza [>], dopiero będąc na końcu listy gier mozna użyc innych klawiszy [+],[-] ...

Chodzi o to, że gry są automatycznie numerowane kolejno od 1 ... [szare pole], i musi byc zachowana kolejność 1,2,3,4...n. Dlatego nigdy nie usuwaj gry ze środka. Jak chcesz zmienić ich kolejność usuń wszystkie od tyłu, wstaw nowy i wprowadź (wstaw) następne.

Pozdrawiam zapraszam i sukcesów życzę

Wojtek Jarzecki